Gemiddeld halen wij 20% meer omzet door gebruik te maken van Klaviyo Email Marketing.
PRAAT MET EEN EXPERTE-mailcampagnes met een hoge conversie verlagen het aantal verlaten winkelwagentjes en verhogen het aantal herhalingsaankopen door klanten terug te brengen naar je winkel.
Toch sturen de meeste E-Commerce winkeliers en teams geen e-mails, of gebruiken ze ondoeltreffende mails die geen extra verkoop oplevert.
Onze klanten bereiken een gemiddelde omzetgroei van 10% door geautomatiseerde e-mailcampagnes die klanten terugbrengen om hun aankoop af te maken en opnieuw te kopen.
Met Klaviyo en Shopify maken wij het mogelijk om persoonlijke, beter gerichte communicatie te versturen naar jouw klanten. Speel in op relevante informatie, en stuur het juiste bericht op het juiste moment.
Klaviyo kan voorspellen wanneer een klant een volgende aankoop kan doen, met deze gegevens brengen wij precies de juiste aanbieding voor de klant, op het moment dat de klant daar op te wachten zit.
In tegenstelling tot andere marketingtools maakt Klaviyo het eenvoudig om geautomatiseerde e-mails te testen en te optimaliseren - of het nu gaat om het experimenteren met verschillende inhoud, onderwerp of de timing van e-mails.